مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-21اجتماعي

راه اندازی 37 سامانه نظارتی و ثبت تخلف جدید در محورهای گیلان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: 22 سامانه نظارتی و 15 سامانه ثبت تخلف جدید در محورهای مواصلاتی استان گیلان نصب می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: 22 سامانه نظارتی و 15 سامانه ثبت تخلف جدید در محورهای مواصلاتی استان گیلان نصب می شود.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، از نصب دوربین های نظارتی جدید در سطح محورهای استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به برنامه های ابلاغی و مجوزات صادره از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، به زودی تعداد 22 سامانه نظارت تصویری و 15 سامانه ثبت تخلف جدید در محورهای مواصلاتی استان گیلان نصب شده و به بهره برداری می رسد.

وی از جایگزینی پنج سامانه ثبت تخلف قدیمی موجود در آزادراه رشت - قزوین با سامانه های جدید و راه اندازی آنها جهت تکمیل سامانه های هوشمند آزادراه خبر داد و گفت: در حال حاضر 77 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در راه های برون شهری استان فعال هستند که به زودی 15 سامانه دیگر نیز در محورهای اولویت دار استان نصب خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون تعداد دو سامانه نظارت تصویری جدید به سامانه های نظارت تصویری موجود استان اضافه شده است، گفت: در حال حاضر تعداد سامانه های نظارتی فعال استان 24 سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 37 سامانه نظارتی و ثبت تخلف جدید در محورهای گیلان

راه اندازی 37 سامانه نظارتی و ثبت تخلف جدید در محورهای گیلان